Diaries

بهار خیس چسبناک

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ

صدای نوتیفیکیشن چتم با تو توی تلگرام دینگ دانگ بود که وقتی میشنیدمش سرم پر از صداهای شیرین میشد، و صدای چت واتساپمون bunny hoppingبود که وقتی میشنیدمش انگار یه خرگوش توی دلم بالا و پایین می پرید، آخ که چقدر تورو که یکبار بیشتر ندیده بودمت دوست داشتم... آخ که چقدر دلم می خواستت... تازه از کافه اومدم، رفتم که دیوونه نشم، نشستم وسط دود سیگار با صدای بلند موزیک کار کردم، دوسه ساعت کار کردم، رفتم که بهت فکر نکنم، که اینبار دیگه گریه نکنم، آخه چندبار تمومت کنم و گریه کنم باز برگردم از اول دوستت داشته باشم؟ چقدر سرد و گرم بشم و نزدیک نشی، گرم نشی، منو بیشتر از یه دوست بخوای...
صدای نوتیفیکیشن یکی از کافه چی ها دینگ دانگ بود هی صداش میومد و یه نفر مشت می زد توی دلم... خیلی نامردی کپتال بی، کاش میفهمیدی من امشب چه حالی دارم...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی